значи колата както си карам и изведнъж няма мощност и като,че ли не се включва търбото? На 3200 оборота се включва за секунда и дърпа ,но эа кратко и пак спира!!! От какво може да се получи това?Ако дебитомера неработи,нормално ли е да прави този проблем?А и колата загрява за 5 минути до 90 градуса и след 5 минутки спада на 70 като работи на празен ход... Алфата е 156 2.4JTD ,99 година
Известие
Collapse
No announcement yet.
малко помощ,моля
Collapse
X
-
Аз имах същия проблем с ускорението след 3200 оборота.
Проблема беше в дебитомера! Беше ми откачена буксата. Идиотите в кат като се ровели за номера на Двигателя са я откачили, и аз се чудя какво и е на тая кола та невърви във високите обориоти.
Погледни си буксите, ако всичко е закачено , според мен ти е заминал дебитомера.
И все пак както бате Бобо казва - Диагностиката ще покаже наи-добре.
Аиде със здравеhttp://luchi.bg/ Парапети
Comment
-
Диагностика му е маиката !!
Така може само да гадаем !!
Прежали 20лв и отиваиhttp://luchi.bg/ Парапети
Comment
-
Re: малко помощ,моля
сега видях,че по маркуча който вкарва въздух в турбината има нагар от масло и от там дето се свързва с турбината има те4! Но интересното е,4е непуши от ауспуха?Сугурно проблема е в турбината... Може ли да се кара колата с този пробем известно време и до какво може да доведе евентуално?ALfa Romeo 166-2.4 JTD 99
Comment
-
Дори и да има масло, това не значи, че не ти бачка турбото. Послушай Диабло и дай 20 лева за диагностика, много е вероятно да не е от това
Иначе зависи колко е това масло от турбината. В този въздуховод се включват и картерните изпарения и лееко омасляване и спичане с прах е нормално, съм чувал. Виждал съм масло да си капе откровено от въздуховода, което е сигурен признак за заминали лагери на турбото, но въпреки това то надува яко. Аз бих те посъветвал, ако течът на масло е голям и губиш доста масло от двигателя , да отидеш на турбо-сервиз. Ако не ти пипа много маслото, карай и да не ти пука за сешоара_______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
Re: малко помощ,моля
не гасне,а просто набира след 2000 оборота така както и до тях т.е все едно колата няма търбо!по едно време над 3000 дърпа за секунда и до тук!дебитомер маи не е,защото го откачих и направих едно кръгче и ефекта беше нулев!казаха ми че имало Калдиолиметър{или нещо такова беше} които определя нивото горивната смес от инжекционата система към мотора?ALfa Romeo 166-2.4 JTD 99
Comment
-
......Нивото на горивната смес...? бах мааа му.... тва понятие го има само при карбураторите. Пълните инжекциони и дизелите впръскват Гориво, а не смес под определено налягане.То се разпрашава на много фини частици, за да има по добро изгаряне с въздуха, който влиза в цилиндрите през всукателния колектор. Не съм сигурен че този дето ти го е казал това разбира много от коли....
Comment
-
Re: малко помощ,моля
свалихме и почистихме маркучите от маслото и сега колата върви по добре! на 3-4-5 скорост търбото си се вклучва на 2100 оборота някуде и колата върви нормално,но на 1-2 предавка пак е мудна за6тото по бурзо се качват оборотите и незнам какво и става?несъм я карал на сервиз още понеже тези "майсторите" разбират колкото и аз и говорят на изуст!!!
Онзи ден колата загря по един баир до 100 градуса [за около 10 минути] и перката не се вклучи,а предишния ден се вклучи на 92-93 градуса!! знае ли някои куде точно се намира термостата?ALfa Romeo 166-2.4 JTD 99
Comment
-
Re: малко помощ,моля
Първоначално публикувано от athilaaaaaсвалихме и почистихме маркучите от маслото и сега колата върви по добре! на 3-4-5 скорост търбото си се вклучва на 2100 оборота някуде и колата върви нормално,но на 1-2 предавка пак е мудна за6тото по бурзо се качват оборотите и незнам какво и става?несъм я карал на сервиз още понеже тези "майсторите" разбират колкото и аз и говорят на изуст!!!
Онзи ден колата загря по един баир до 100 градуса [за около 10 минути] и перката не се вклучи,а предишния ден се вклучи на 92-93 градуса!! знае ли някои куде точно се намира термостата?
Иначе по принцип турбото си се включва доста по-рано от 2100 оборота при комънрейлите, на тези обороти просто идва максималният въртящ момент и затова може би така си мислиш. А въобще чува ли се да надува турбината? Примерно на ход при 1500 оборота като подадеш газ би трябвало да просвисти и да тръгне да ускорява.
Аз не разбрах съвсем добре защо на 1-ва и 2-ра предавка е мудна, пък същевременно оборотите се качват много бързо_______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
Re: малко помощ,моля
да турбото почва да свисти 1500-1800 оборота и ве4е не тече масло от него! Колера непосмяхме да го пипаме,само шапката отгоре му свалихме но не ни се видя да има масло по него? А за ускорението на 1-2 предавка и аз не си го обяснявам просто по едно време на 2-ра почва да дърпа колата както си трябва но само за секунда...иначе на 3-4-5 предавка си върви нормално! Оба4е като загря онзи ден до около 100 градуса и перката не се пусна,май ще я закараме на диагностика скоро това би трябвало да се хване откъде идваALfa Romeo 166-2.4 JTD 99
Comment
Comment